20.5.2021 kävimme Vaarunhovissa viettämässä Kevätjuhlaa.
Mukaan lähti 18 senioria ja maukkaan lounaan merkeissä meillä oli mukava kevätpäivä. Tässä  tilaisuudessa saimme vihdoinkin jakaa vuonna 2020 myönnetyt ansiomerkit.
Ulla Halttunen ja Sinikka Kurki saivat hopeiset ja Mikko Lintula pronssisen ansiomerkin.

04.08.2021 kaikkiaan 10 senioria kävi Kartano Kievarin kesäteatterissa Äänekosken Hietamalla katsomassa Teatteri Eurooppa Neljän esityksen Onnellinen Mies. Arto Paasilinnan Onnellinen mies oli ilkikurisen hauska kuvaus pienen sisäänpäin lämpiävän pitäjän suurista mullituksista,

joiden alkuunpanijana on ihmisten puheista vähät välittävä, epäsovinnainen ja vahvoja ristiriitaisia tunteita herättävä siltainsinööri. Teatteri Eurooppa Neljän Onnellinen mies oli iloinen, hauska ja täynnä musiikkia. Pääroolissa siltainsinööri Jaatisena nähtiin Pertti Koivula.

3.10.2021 kävimme Petäjävedellä viettämässä K-S:n kansallisen senioripiirin Kirkkopyhää, jonka järjesti paikallinen senioriyhdistys.
Aluksi piirin ja yhdistyksen johto laskivat kukkatervehdykset sankarivainajien ja Karjalaan jääneiden muistomerkeille.

Uudistetussa kirkossa oli messu, jonka jälkeen esiteltiin taiteilija Samuli Heimosen kirkkomaalaukset. Seurakuntatalolla oli tarjolla keittolounas ja musiikkiesitys ( Piia ja Vesa Jussila), kunnan tervehdys (Mikko Latvala) ja loppusiunaus (Veikko Ahonen). Muuramesta osallistui 7 senioria.

22.10.2021 vietettiin senioriliiton
50-vuotisjuhlaa Saarijärvellä, johon osallistui 5 Muuramen senioria.  Tapahtuman järjesti senioripiirin "pohjoinen dynastia", joka koostuu Karstulan, Saarijärven ja Äänekosken senioriyhdistyksistä.

Tilaisuus alkoi kakkukahveilla ja ohjelmassa oli harmonikan soittoa, kuorolaulua. Muisteltiin senioritoimintaa vuosien varrelta
ja juhlapuheen piti uusi senioriliiton toiminnanjohtaja Maarit Kuikka.

08.12.2021 vietettiin pikkujoulua Vaarunhovissa. Paikalla oli kaikkiaan 16 senioria.
Syötiin maittava jouluinen lounas seurustelun lomassa ja lopulta innostuttiin piirileikkeihin.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Juhlassa kaksi ansioitunutta senioria, Leena Roivainen ja Marja-Liisa Rantalainen, saivat senioriliiton
50-vuotisjuhlamitalin.

Lisää kuvia löytyy kuvagalleriasta,