Vuoden alkupuolella tapaamiset olivat koronan vuoksi peruttu.

18.8.2021 syyskauden avaus pidettiin seniorikävelyn merkeissä seurakuntamajalla. Sateisen sään vuoksi paikalle tuli vain muutaman henkilö, joten kahvien jälkeen lähdettiin kotiin.

15.9.2021
Senioriklubi kokoontui pitkästä aikaa Anoppilassa. Lounaaksi nautittiin kaalikeittoa ja sen jälkeen kohotettiin malja 50-vuotiaalle liitolle.

Ritva Sofia Lintu esitteli vastavalmistuneen taidekirjansa Kullervon.
Kirja kertoo taiteilijan raku-keramiikkateosten kuvittamana ja Kalevalan tekstiä mukaellen Kalevalan traagisen hahmon, kaltoin kohdellun Kullervon tarinan.

Klubille kokoontui kaikkiaan 15 senioria.

13.10.2021
Senioriklubilla syötiin aluksi keittolounas vapaan seurustelun merkeissä.
Ekopsykologi Irma Heiskanen kertoi meille mielenkiintoista asiaa Soivasta metsästä.

Paikalle oli tullut kaikkiaan 15 senioria.

3.11.2021
Senioriklubi alkoi tavanomaisesti keittolounaalla, jonka jälkeen Jari Raulo perehdytti senioreita viinien maailmaan. Valitettavasti kuva jäi ottamatta.

Lisää kuvia näet kuvagalleriasta.